dimecres, 30 de gener del 2013

Quina Calda!


Jordi Espinosa Marcos
Quina Calda!
Títol: quina calda!:
Autor: Jeff Kinney                                                
Data: 31-12-12
Resum i comentari:

Comentari: Aquest llibre em  va agradar molt, perquè m’agraden els llibres tipus diari, qualsevol persona el pot llegir. És recomanable per treballar els vers en 1ra persona.

Resum: Tot començava pe’l matí, quan el Greg s’estava viciant a la play. Aleshores va parar i va pensar, que si sortia una estona a jugar o a entretenir-se podria ser millor que passar-se tot el matí jugant a la play.
La mare del Greg era la típica mare que si posava en que el seu fill no li quedés el cap quadrat, que de gran tingués visions o que la violència del joc l’apliqués de gran.
Aquest llibre és un gran ensenyament de que n’hi han  més coses per divertir-se a part de jugar a la play.
La mare deia que si et dedicaves  molta estona jugant, la play era una gran influència.
A mi em va ajudar molt perquè abans era el típic nen que estava viciat a la play i no sortia mai de casa sempre jugant, aleshores, un dia, la meva mare em va dir que perquè no sortia una estona a jugar, aleshores vaig sortir i ara casi mai jugo a la play sinó que sempre vaig a jugar a la zona comunitaria a jugar a futbol amb els meus amics.