dijous, 28 de febrer del 2013

Les vacunes


LES VACUNES


Les vacunes no em va fer gens de por, però, quan va venir l’Helena amb molt de mal vaig pensar que faria una miqueta de mal.
En Víctor era següent. Em feia una mica de gràcia quan va sortir de la classe.
Jo era següent.
Quan vaig sortir per la porta vaig dir a la classe en Castellà:

- “Adiós, mis amigos”.

Quan estava sortint vaig sentir en Roger dient o cridant:

- Nicoooooo!!!

Quan estava caminant pel passadís vaig veure a l’Isaac a la porta. No semblava que estigués tant preocupat.
Quan l’Isaac entrava vaig veure a l’Edelys darrere meu amb llàgrimes.
Vaig dir que no es preocupés, però ja era massa tard, ja em tocava, vaig entrar per la porta i em vaig asseure a la cadira, no tenia por, no era la primera vegada que van posaven una vacuna. Quan ja m’havien posat la vacuna vaig sortir per la porta i vaig fer veure que m’havia fet mal per fer-li una broma els meus amics. Vaig entrar a la classe i vaig dir.
-        Oooooohhh!!! Quin mal! Em fa tant de mal que em puc morir!!!
Podia veure la Carla.G que estava rient dissimuladament.
Després, quan vaig sortir de la classe, vaig veure casi tot 6è A preguntant-me.
-        Fa mal?-
I jo vaig dir:
-        Fa molt de mal!!!-
Podia veure’ls molt espantats!
Era molt divertit fer bromes a les persones!