dimarts, 5 de març del 2013

VACUNES MALEÏDES DE 6è


Aquest any ens han posat les vacunes. Jo m’esperava que fes més mal, però al final només va ser una punxadeta. Estava molt espantada, pensava que em farien moltíssim mal, però crec que estava més espantada del necessari.

Em va tocar ser la primera, cosa que fa una mica de por, però vaig relaxar-me pensant en la xocolata i al final quasi ni me’n vaig adonar.

Al cap d’unes hores després de la punxada vaig començar a notar que quan feia un moviment em feia molt de mal, llavors va ser quan vaig adonar-me del mal que feia!

Quan ja em va passar el dolor em van dir que ens tornarien a punxar però al segon trimestre.
El segon cop no va ser tan horrorós i vaig pensar que potser era perquè ja m’hi havia acostumat, vaig esperar a veure si em feia mal però no passava res i vaig comprendre que potser les vacunes no són tan “maleïdes” com pensem.


                                              
                                                                                                              Helena Alsina 6èB